onsdag 22 oktober 2008

Bra kvinna reder sig själv


Pojkvännen och därmed också värsting-kameran befinner sig i Sundsvall. Vad göra? Jo, man tar sig samman, riggar upp sin egen kamerautrustning och rockar loss. Det ni ser ovan är alltså mina egenhändigt tagna outfitbilder - tänkte att ni skulle få en chans att se den superslimmade Asos-kappan (som jag ska returnera) och mina nya Vagabondstövlar.

Vad tycker ni om kappan? Frågan är om den är svårburen eller om man ska beställa en storlek större. Blir den snygg då? Stövlarna bara älskar jag - skulle kunna gå i dem jämt!

, , , , , , , ,

27 kommentarer:

Anonym sa...

Kappan är urläcker, jag gillar inte lila på mig själv men det ser überfint ut på dig! :)
Hoppas du får en mysig kväll, kram. :*

Anonym sa...

Snyyyyggg!!! :)
Och snygga skor:=)

Anonym sa...

Tycker kappan var supersnygg :) Och skorna också!

Anonym sa...

jättehärlig kappa-supernygg färg och jättefina stövlar! vill åxå ha!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Jättesnyggt och passar dig verkligen!
Jag tycker kappan ser lagomt stor ut.

Miss Agda sa...

Jackan är superfin-prova beställa en strlk större

Ps: Nu är jag hemma. 2 SMÅ glas vin blev det. Så målet är fortfarande att jag ska springa senare:-)

Anonym sa...

Du är fin i vad du än tar på dig!! Kappan var läcker och skorna så himla fina.

~Livet i byn

Anonym sa...

ja, men visst blir man avundsjuk på alla som kan designa och fixa sina bloggar precis som dom vill själva?
man kanske skulle gå en bloggdesignskurs eller ngt :)
jag vet ju inte hur blogger fungerar, men wordpress är ändå heeelt okej att använda. gör en testblogg och prova!

Anonym sa...

Du bär upp kappan kanonfint! Den är otroligt snygg! Jag skulle beställt en storlek större.
Tyvärr blir det nog inte så bra på mig som är så kort, annars ville jag köpt den...
Stövlarna är jättefina till.

Myownhome sa...

Åh hur kan man skicka tillbaka en sådär fin kappa?! :D

Ha en bra kväll!!

Anonym sa...

Kappan ser ut att sitta väldigt snyggt på dig men du kanske inte kan lyfta armarna? :) De där stövlarna är så himla snygga!!

Anonym sa...

jaa!! vad glad jag blir! kom tillbaka :)

Anonym sa...

Så snygg den är! Men det ska ju kännas bra med förstås!

Anonym sa...

Jag tycker du kan testa en storlek större. Stövlarna är jättesnygga!

Anonym sa...

Just det, den där ansiktsmasken.. tyvärr inga underverk :S Får fortsätta leta efter Den Perfekta!

Anonym sa...

gud vad snygg kappa! den måste du ha! men om den känns för tajt så klart du ska ha en större, annars kanske du inte kommer använda den. men snygg är den i vilka fall som!

Anonym sa...

Å vilken snygg outfit!! Behåll kappan! Stövlarna är fantastiska!!

Anonym sa...

wow! Jättesnyggt! Kappan är jättefin på o likaså stövlarna! Lila is the new black ;o)

Anonym sa...

Superfint!
Jag spanade också på de stövlarna men de var så smala i skaftet, det fick bli ett par från Wedins istället

Anonym sa...

Wow! Vilken snygg kappa - och kan någon bära upp den så är det DU! :-)

Anonym sa...

Jag ser bara något SUPER snyggt

Anonym sa...

varöfr lämna tillbaka kappan? den var ju supersnygg och du passar verkligen i lila :-)

Anonym sa...

kappan är super snygg och jag tror absolut att den kommer bli bra om du tar en strl större och stövlarna satt som en smäck. =)

Anonym sa...

Åh så snyggt!!

Anonym sa...

Stövlarna är ursnygga och kappan likaså, synd att den inte passade. Men den kanske funkar i en storlek större? Du drar ju ändå åt i midjan så själva formen behålls ju.

Spinning ja. Jag försöker köra ett pass i veckan och kombinera med jympa och skivstång, det tycker jag funkar jättebra. Och spinning är så härligt eftresom man inte behöver tänka så mycket, utan bara köra på.

Anonym sa...

ååh vilket fint leende du har

Hanne sa...

Den er utrolig fin, håper den blir helt perfekt i en strl. større:)Den sitter veldig fint på deg!