tisdag 14 oktober 2008

Dagens Petra

Lånar den här listan från Leia:

Humör: Ganska bra, längtar till nästa vecka då en överraskning väntar på mig...
Gjort: Åkt till stationen svintidigt, bara för att vända hem igen på grund av inställda tåg och trängselkaos. Sen jobbat, jobbat och jobbat.
Planer: Jobba lite till och sen sticka iväg och boxas.
Ser på: Någon sitcom som går i bakgrunden på tv:n.
Lyssnar på: Ovan nämnda sitcom.
Läser: Just nu - lite olika bloggar medan jag tar en kaffepaus.
Dricker: Kaffe.
Äter: Köttfärspaj med machésallad, därefter kokosmarinerade blåbär. Mums!
Bästa: Att jag är ihop med världens bästa kille och har världens bästa vänner.
Sämsta: Huvudvärken som kommer och går (ja - jag har druckit vatten).
Väder: Vacker höstdag med solsken.

, ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har blivit lite inspirerad av dig, som varit helt anti leopardmönstrat before men har fastnat för en slags poloklänning som jag hittat på Gina, hoppas bara den är lika nice som den ser ut på internet, hihi :)

Marta sa...

hej där!

ja, du tränar bra mkt. tycker det låter bra det. : )

o dina outfitsbilder blir ju riktigt bra de. kul!

kram