torsdag 23 oktober 2008

Ingen bra dag idag...


Kände mig ganska fin i håret när jag kom till jobbet idag - mycket tack vare den där hårkrämen från Schwarzkopf som fanns med i goodiebagen man fick på Blog Awards. Men - så går jag på lunch, det kommer en vindpust från fel håll och vips är den dåliga hårdagen ett faktum.

En stund senare passerar en tjej med superfint och tjockt hår och det spelar ingen roll hur vindpustarna rumsterar om i hennes barr - det faller tillbaka på plats lika fint ändå. Så nu sitter jag här och känner mig som kattstackarn på bilden...

, , , , , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gu så rolig bild!
Jag har inte heller nån superb hårdag jag... lite fett o lite trist =)
/ colorelle.blogg.se

Anonym sa...

Sv: Jo den är verkligen så himla fin!
Ikväll eller imorrn skickar jag din vinst!

kram på dig fina

Anonym sa...

Hehe ok,själv gillar jag ju Persbrandt tycker han e ball i sin outfit*S*
Avsnittet igår var grymt bra faktiskt!

Ellas Inspiration sa...

Ha ha, vilken härlig historia för att inte prata om bilden! Nu fick du mig att le trots en eländig huvudvärk hela dagen...

Du är väl för söt! Såg ditt svar om listan, såg att jag är tillbaks, ha ha!! Om du bodde lite närmare hade jag tagit med dig på kakbuffén! Den är grym!!

Kram Karin

Anonym sa...

Åh gud vilken söt katt!! :D

Anonym sa...

hahaha!! ja, hur ofta känner man sig inte sådär;) ursch å fy! tur att misse på bilden är mkt söt då om du känner dig som honom :)