onsdag 29 oktober 2008

Petra - hon ligger inte på latsidan minsann


Är på en liten snabbvisit hos min hårt arbetande pojkvän i Sundsvall. Just nu bor han på ett hotell som smart nog är ihopbyggt med Jocks gym. Så nu har jag kvitterat ut en biljett till spinningpasset kl 17.30. Ser fram emot passet som börjar om exakt femtio minuter med skräckblandad förtjusning. Det var hundra år sedan jag gick på spinning - fick en överdos i mitten på 1990-talet och har inte orkat se åt en spinningcykel sedan dess...

, , , , , , , ,

15 kommentarer:

Anonym sa...

haha....ja du är då för härlig!!!!! Jag ska ta mig tusan ta mig iväg på spinning under nästa vecka....jag SKAAAAAA.....fast jag gillar det ju inte....men va tusan....känns som att det är bättre att sitta på en cykel än å hoppa runt just nu....

Puss

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Vad härligt, jag älskar spinning, det är såå skönt att verkligen få ta ut sig! Men cykel 75? Man kan ju undra vilken jättesal det är? :)

Anonym sa...

åh, vad kul med spinning!

första gången jag gick på spinning så sa jag "aldrig mer"... och det tog flera år innan jag ens vågade prova det igen.. och nu saknar jag det massor :)

Ellas Inspiration sa...

Hoppas att det blev lyckat!

Noterar att "designat" om...Snyggt!

Ha det så gott!!

Kram Karin

Hanne sa...

Så dyktig du er:) Vi har spinningsykkel her hjemme, så jeg trener ofte spinning! Men det er jo ikke det mest spennende, spesielt ikke her hjemme;)

Anonym sa...

Så fint det var här inne idag.

Kul att prova nytt pass på nytt gym! Hoppas spinningen var roligare igen nu...

Anonym sa...

Hoppas att det gick bra och att du får en trevlig helg

Anonym sa...

spinning är ju jättekul :o) Hoppas du "spinnade" loss ;o)

Anonym sa...

Vad smart att de byggt ihop hotellet med gymet, det är ju så trist att bo ensam på hotell och vad passar då bättre än att gå och träna?! Hoppas passet var bra, själv har jag inte fått någon spinningöverdos än, love it! :)

Marta sa...

här har det blivit ny färg. jag gillade den förra bättre. men den nya headern var bättre. : )

har fått avin på posten för muslin. kul!

Anonym sa...

Hur gick det? Jag har aldrig varit pa spinning faktiskt.. Har tränat en hel del men det har liksom aldrig blivit av, verkar sa jobbigt ;) Hoppas att du hade kul i alla fall!

Anonym sa...

Jag har aldrig testat på Spinning, verkar helt galet jobbigt =P

Sicken tur du hade som prickade in snön här i Sundsvall ;D

Anonym sa...

Hoppas din spinning-come-back gick bra! Kanske fick du till och med lite mersmak?

Anonym sa...

Jag har bara spinnat typ två gånger och gillade det inte alls...:P

Roligt att läsa dina svar i utmaningen :)
Och vilken fin ny design du har!

Anonym sa...

Åh, jag älskar din inställning till allt vad träning kallas :] Kram!