torsdag 23 oktober 2008

Puffig dag

Idag invigde jag mina nya stövlar från Vagabond, modellen heter Crivits. De är så grymt sköna att jag önskar att alla fick ett par! I övrigt ser dagens outfit ut så här:

- Vit blus med puffärmar, H&M
- Svart väst, H&M Divided
- Mörka jeans med hög midja, Gina Tricot
- Stövlar, Vagabond

(PS: Pojkvännen och värstingkameran befinner sig fortfarande i Norrland, så ni får stå ut med en muggig bild tagen av mig idag också. Men snart blir det ändring på det! DS.)

, , , , , , ,

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fint - även i mökret - vips - utan några svårigheter alls! :o) Kram Jaana

Anonym sa...

MYCKET fint
Har du fått ditt halsband idag???

Anonym sa...

Sorry - mörkret - ska de vara

Anonym sa...

Tjusigt (som alltid)

Anonym sa...

snyggt!
jag vill åxå ha en väst!

jag tycker du fixar det galant utan pojkvännen bakom kameran :)

Anonym sa...

Sv: Hehe, tack så mycket. Om du e intresserad så ge dig in i det bara. Sen hjälper jag gärna till ;)

Anonym sa...

vad snygg du är! älskar blusen :)

Anonym sa...

tycker inte dina bilder är muggiga. själv blir det ännu värre då man inte har nått bra ställe att ta dem. Ursnygg outfit!

Anonym sa...

lika snyggt som alltid! du ser så proffsig och affärssnygg ut:) Nice!