torsdag 30 oktober 2008

Så lätt botar man åksjuka

En timmes hårdkörning på jympagolvet!

Det är allt som behövs för att bota "eftergungningarna" av åksjuka. Jenny Stålhammars fantastiska intensivpass på Friskis & Svettis Ekeby innehåller precis allt som behövs för maximal effekt - bra musik, väl valda och JOBBIGA övningar som funkar till musiken och mycket peppning. Att tjejen sedan är vältränad som få gör inte saken sämre. Missa inte Jennys pass om ni befinner er i Uppsala!

Halvsover nu i soffan med ringningar i öronen och mjölksyra i benen. Dagens ansträngningar spädde på den grymma träningsvärken från gårdagens spinning. Är jag knäpp om jag säger att jag knappt har mått bättre?

, , ,

11 kommentarer:

Anonym sa...

valdigt snygg ny design!

Josefine sa...

Inte ett dugg knäpp, jag mår också som bäst när jag är trött och har träningsvärk men samtidigt ligger nedbäddad i sängen med datorn på magen.

Anonym sa...

Var med och tävla på min blogg och vinn smink till värde av 900kr:)vinnaren väljer det smink de vill jag ska köpa

Anonym sa...

Nej det tycker jag inte. Tycker själv det är mysigt när man har ont i kroppen efter all träning och bara ligger och ser allmänt död ut. :)

Anonym sa...

Nej du är inte knäpp. :-) Din nya design är jättesnygg!

Ellas Inspiration sa...

Ha ha, gud du är så härlig!!

Ha en riktigt mysig Halloween du också!

Kram Karin

Anonym sa...

Sv> jo, visst är vintern härlig, i mars-april sådär :)
usch, det är bara trist såhär års..
fast till jul får det gärna vara lite snö på backen..

vad kul att jag hamnat på listan! =)

Anonym sa...

härligt, själv gjorde jag tvärt om-ingen träning och massor med godsaker. Aja det får man äta upp sen. =P

Anonym sa...

haha, när du är verkligen inte knäpp!
JAg vet precis hur härligt det känns, när jag är helt slut i kroppen och känner mig som värsta Stålkvinnan...

Anonym sa...

Inte knäpp alls! Jag mår alltid som bäst när kroppen känns helt utpumpad och sönderkörd!

Anonym sa...

Oj vad du sprudlar av energi!! Jag blir alldeles avundsjuk, maste bli frisk snarast!

Ha en jättebra fredag!

Kram Lisa